Kızlar dün akşam bebeğim ilk kez deli gibi ağladı yani nefesi kesilircesine kızardı ne yapsak susmadı sonra panikten bende ağlamaya başladım neden böyle olur çok korktum karnı aç değildi sanki bi yeri kırılmış gibi öyle ağlıyor ki emzirmek isteyince ağlamayı devam ettirdi uuutmaya çalıştım olmadı bir saate yakın böyle devam etti acile gitmeyi düşündüm ama çıkamadım evden fikirlerinizi deneyimlerinizi yazar mısınjz 😔