Berraksu şuan onu yapıcam haşladım beni bekliyo☺️ çok güzel yaparım canım bak anlatıyım. Önce haşlıyorsun. Sonra suyunu süzüp güzelce yıkıyorsun. Burası önemli o siyah suyu süzmen lazım. Sonra tencereye biraz yağ ve doğranmıs soğanları kavuruyorsun. Üzerine yeşil mercimeği koyup birazda öyle kavuruyorsun. Sonra üzerine biraz tuz ve birazda pul biber koyup az daha kavuruyorsun. Soğuk suyu üzerini geçene kadar dolduruyorsun. İyice kaynadıktan sonra biraz da erişte koyuyorsun yoksa sadede olur. Sonra duruma göre su ekleyip soğuk su, erişteler yumusayınca kapatıosun. Afiyet olsunnnn,,☺️