Herkese merhaba. Bebegim 6 aylık. Kayınvalidemi sürekli uyarmama rağmen bebeğime her sabah parmağıyla bal yediriyor. İnternetde okudum Botulizm hastalığına yol açıyormuş. Böyle bir şeyin olub olmadığını nasıl anlaya bilirim. Kakasından test versem çıkarmı?