Ciglipaf bebeğim 2.5 aylık. Fark ettim ki uyku saati geçince bi sonraki uykuyu da uyumuyor, o yüzden düzene soktum. 1 saat uyutuyorum 1-1.5 saat uyanık kalıyor. Sonra uykusu var yok demeden yatırıyorum sallıyorum . Böyle düzenli olunca çok rahat uyuyor, yorulursa uykusuz kalırsa uykuya dalması daha zor olur. O yüzden uykusunun gelmesini beklemeden uyutmak gerek, gece de duruma göre 9 gibi gece uykusuna yatırıyorum. 3 e kadar uyanmıyo. Ben uykusunda emziriyorum. Sonra sabahta 8-9 gibi kendisi uyanıyor.