Klnccc Ateşim 41.6 Süt sıtması tuttu hastaneye gidiyorum Google da çok iyi şeyler yazmıyor lütfen bişey diyin
lanadelmiyav Klnccc mastit olmuşsunuz. Aynısı 6-7 kere yaşadım🙄 göğsünüzü sağın, ters emzirme yapın, duş alıp duşta sağın. Gerçi hastaneye gidiyorsanız antibiyotik falan verebilirler. Çok beter bir illet. Geçmiş olsun.
Laden Klnccc ateşiniz çok fazla. Hastaneye gitmeniz gerekiyor. Hastanede rahatlatırlar sizi merak etmeyin. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Sonsuzmutluluk Klnccc Korkmayın bşey olmaz serum takılır rahatlarsınız ve antibiyotik verirler kızım 1.5 aylkken bende oldum
qetbu Klnccc Telaş yapmayın lütfen hastaneye az kalmış sabredin dua edin. İnsallah kötü birsey cikmaz cok geçmiş olsun 💜
Klnccc lanadelmiyav Laden qetbu Sonsuzmutluluk Laden teşekkür ederim hemen serumla düşürdüler ateşi şuan antibiyotik tedavisi görüyorum yazdıklarınızı okuyunca rahatladım Allah razı olsun 😊🌺
qetbu Klnccc korkmayin lütfen, bas ağrısınada beyin kanamasi yaziyor internett kendinizi rahatlatin ..
Laden Klnccc ay yok ona bakmayın siz Allah korusun. Google a başım ağrıyor yazsanız tümör var der. Bakmayın siz. Bir an önce hastaneye başvurun🙏🏻
Klnccc Basak0326 merhaba göğsümde kızarıklık ve aşırı ağrı vardı çok önemsemedim vucüdumun her yeri ağrımaya başladı sıtma tuttu tırnaklarım morarıyodu o kadar üşüyordum dayanamadım daha fazla gittiğimde 41.6 dı ateşim eğer öyle bir şüpheniz varsa beklemeyin lütfen
Basak0326 Klnccc benimde 3 gündür göğsümde kitle gibi var sadece ağrı aşırı yokta tahlil verdim idrar enfeksiyonum varmış ama geceleri beni de sıtma tutuyor aşırı üşüyorum 2 gündür titriyorum yarım saat titrerken vücudum kasılıyor artık dün ateşim 41 e çıktı 😞 uyumak istemiyorum artık oluyor diye . Kan tahlilinde çıkıyor mu süt sıtması benim kanıma baktı ama bir şey demedi
Klnccc Basak0326 mastit olmuş olabilirsiniz kan tahlili de çıkmaz diye biliyorum doktor muayene etti beni tekrardan bir gözükseniz daha iyi olur