mercanmeb Sltan45_a herkes gidiyordur. Doktor 10.gün gel dikişlerini kontrol edelim dedi. Hala kanamam var mecbur gidicem
Vyildz Sltan45_a tabiki de gidilir doğumdan 10gun sonra çoğu doktor çağırıyor zaten ,ben de gitmiştim biraz rahatsız edici bir durum ben sıra mi alıp tuvalete gittim, muayene olmadan hemen önce pedinizi değiştirip temizleyin kendinizi
Toprakaren Sltan45_a evet gidilir çünkü alttan bakılıyor ben ilk hamile kalmadan öncede aynı makine ile alltan kontrol etmişti doktor ince üçlü bi cihaz ile bakıyor ucuna bisey takıyor öyle yani korkma gidince de şöyle benimde kanamam bitmemişti öyle baktı bisey olmadi