Merhabalar herkese. Kızım 3 ay 23 günlük şuan. Diş dönemine girdiğimizde nasıl anlarım ? Şuan ağzı salyalaniyor kıyafette önü ıslanıyor değiştirilecek kadar. Elini ağzına götürüyor parmakları veya el üzerini emiyor sürekli. Bunlar belirti midir? Huysuzlugu çözemedim şuan normalde de huysuz çünkü 😁