Ayyyy cildirmaya az kaldı 😂😂😂 evde sokakta heryerde kendini yere atıyor istemediği bir durum varsa da atıyor yoksa da atıyor bu durumu nasıl unutturucam ona görmezden mi gelmeliyim bilmiyorum 😵 az önce mezarlığa gittik sahil kenarında oturuyoruz yürüye yürüye 5,6 dakika neyse kendini lokantaların onunde attı,kahvelerin önünde attı yetmedi mezarlığa girdik ben dua yaparken başka mezarların üstüne attı bildiğiniz yatağa atlar gibi ayyy bu sefer benim sinirlerim lacka oldu resmen kizmamak istiyorum ama öyle abartıyor ki ya dümdüz yürüyoruz işte yolda niye atıyorsun kendini yere bazen dokunmayayim diyorum bu sefer iyice yatıyor yuvarlanıyor Allah’ım 😄