_YanakReisinAnnesii Şuan aventin biberonunu kullanıyorum ama başlıkları pahalı ve kolay bulunur olmadığı için lansinoha geçmek istiyorum benim gibi aventten geçen var mı bebekleriniz nasıl karşıladı memnun musunuz 🙏
Soe _YanakReisinAnnesii ben avent biberon kullanıyorum ama sağma makinam lansinoh bazen onun biberonuyla da veriyorum ilk bir garipsedi ama sorun olmadı
kirmizibasliklikiz_ _YanakReisinAnnesii kesinlikle bir an once gecin derim 😂 avent de bebeklerim zorlaniyormus meger lansinoha gectik cok sevdiler kesinlikle dusunmeden alin derim 😁
_YanakReisinAnnesii Soe bebeğimde çabuk garipseyen bir bebek kabul eder mi etmez mi bilmiyorum çok arada kaldım 😅