tugbaninpenceresi Arkadaşlar kızıma tuvalet eğitimine başladık. Gece bez kullanıcaz bir süre daha, ama gündüz uykusunda ne yapacağız gündüz uykusunda da mı bez kullanmamız gerekiyor
mummy tugbaninpenceresi ben de başlayalı 10 gün oluyor gündüz uykusinda baglamadim ama altına kat kat bir şeyler serdim çünkü kacirabiliyor
Laden tugbaninpenceresi bezi tamamen çıkarmıştım hayatımızdan ben. Ne öğlen uykusunda ne de gece uykusunda bağlamadım. Altına alez ve iki kat alt açma seriyordum. Elbet arada kazalar yaşanıyordu ama iyi ki böyle yapmışım diyorum hala🌺
mummy tugbaninpenceresi şimdiden bol sabır diliyorum ama sakinliginizi koruyun bu son düzlük bunu da halledersiniz inşallah geriye bir şey kalmıyor ☺️
tugbaninpenceresi @mummy ne zaman tuvaletim geldi diye söylemeye başladı, bizim şuan hiç söylemiyor sürekli iç çamaşırına yapıyor
mummy tugbaninpenceresi kaç gün oldu acaba başlayalı biz biraz geç kaldık 33 aylık oğlum hamileydim dogumdu derken ertelemistim en son artık kafamda karar verdim birkac gün önceden artık bezi birakacagiz falan dedim pazartesi de son bezi çıkarıp hadi beze bye bye diyoruz dedim oğlum klozete oturmak istemedi o konuda çok zorlandım sonra oturdu ama yapamıyordu ağlıyordu o da beni çok zorladı cisi gelince hareketlerinden anlayıp ben götürüyordum yapmıyordu
mummy tugbaninpenceresi sonra 3. 4. Gün soylemeye başladı ve yapmaya başladı tabi biz aşırı mutlu olduk fakat geri ters tepti diğer gün tekrar altına yapmaya başladı her gün 1 makine çamaşır yıkıyorum valla zor bir süreç
mummy tugbaninpenceresi artık 8. Günde falan söylemeye başladı fakat o söylemese de ben bazen gel tuvalete gidelim uyumadan yapalım diyorum ya da 2 saatte bir götürüyorum goturmeSem de artık söylüyor şükür üstümden yük kalktı fakat hala büyük tuvaletini yapamıyor tuvalete maalesef onu asamadik
tugbaninpenceresi @mummy o zaman sabırlı olmam lazım hep böyle diyorlardı zaten, siz yüne baya yol katetmişsiniz biz daha yeni başladık 2. Gün
mummy tugbaninpenceresi aynen sabırlı olun pes etmeyin ben neredeyse pes edecektim ama şimdi pes edersem ileride yine direnip sonra annem ne de olsa bez takar diye düşünür deyip vazgectim geceleri de kuru kalkmaya başladı ama ben yine de o uyuyunca bez takip o uyanmadan bezini açıyorum