Eren18 benimde 2.5 aylık. Bekliyorum kendisi kalkar diye ama 6-7 saat uyuyunca uykusunda ben emziriyorum. Yoksa uyanmıyor çoğu zaman. Ptesi kontrolümüz var. Doktora sorucam eğer uyandırma derse uykusunda emzirmicem artık. Çünkü kendi kendine uyanmıyor