[silindi] Kızlar 36 günlük bebegim hep mamayla besleniyor 2-3 günde bir kaka yapıyor fakat zorlanarak doktor biogaia verdi onu kullanıyoruz arada zeytinyağ verebilirsiniz dedi ama zeytinyağ kullanılması sakıncalı deniliyor bilgisi olanlar varmı?
Ebrararin [silindi] kızım kakasını yapamadığı zamanlarda ya biberonuna 3 damla damlatirdim yada kulak pamugunu zeytinyagina batirip poposunu uyariyordum hemen yapiyodu hiçbir sakıncası yok korkmayın
BabyAsiia [silindi] Ben kaka yapmasında zorlandığı zamanlar manasına bir çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum. Bazen direkt olarak bir çay kaşığı zeytinyağı içiyorum. Doktorumun tavsiyesiydi tabii. Gazına iyi gelen tek şey hareket. Hava güzelse 1 saat bebek arabasında dışarıda gezdiriyorum. Kötüyse evde bebek arabasıyla gezdiriyorum. Rahatlıyor o zamanlar.
Fatmaguloran [silindi] benim bebeğim 17 günlük mamasının içine koyuyorum ben de Zeytinyağ sindirimi kolaylaştırıyor
Leylifermihra19 [silindi] Bir sakıncası yok hem bebeğinizi gelistirir hem kabızlıgi geçirir her mamaya 1 2 çay kaşığı koyun hiç bir şey olmaz
Fatmaguloran [silindi] sarılık nüksetti ilk zamanlar takviye mama vermek zorunda kaldık sütüm gelmedi şimdi sütüm var mamayı azalttık tamamen bırakacağız inşallah
sincapinannesi [silindi] her mamaya koyabilirsin demişti bana da doktor bir çay kaşığı.. en azından günde bir verin .. çocuğun kaka yapamaması daha zor ..
Deletedmom_20 [silindi] yani bence bir şey olmaz çünkü verdiğimiz d vitamini içinde ayçiçek yağı var zeytinyağı en sağlıklı olan birde doktor önermiş
xdenoo [silindi] Mamaya bi kaç damla koy çok faysası olur neden sakıncalı olsun ki hem kaka yapması kolaylaşır hem çok sağlıklı
piamater [silindi] ban da doktor manasına bir kaşık koyabileceğimi söylemişti ve koymuştum ben de. Açıkçası bi faydası olmamıştı