Byzzzx Kizlar merhaba 3 aylik kiizim var bugun ogrendim ki tekrar hamileyim doktor ultrasonda goremedi ama alttan muayene ettiginde kesenin oldugunu ama bebek gorunmedigini soyledi 2 hafta sonra tekrar gidicem bu durumu yasayan var mi dis gebelik midir
hunilimomm Byzzzx ben ogrendimde 4 haftalıktı kese ufaktı 6. Haftada Altan göründü arkadaşım da 5 haftalıktı onda da kese vardı bebek 7. Haftada gözüktü
hayal24 Byzzzx dış gebelik değilde boş gebelik olabilir ama daha yeniymiş gebeliğiniz 1-2haftaya daha net olur umarım sıkıntı olmaz🙏
cicekbahcem Byzzzx kese göründü ise dış gebelik değildir,iki haftaya kadar kalp atışı olabilir. Allah gönlünüze göre versin
Danerys Byzzzx çok özür dilerim. Bir şey merak ettim. 3 aylık bebeğim var dediniz ya korunuyormuydunuz?
Danerys Byzzzx ayy inşallah başıma gelmez öyle bişey 🙏🏻😅 bebeğim 4 aylık regli döngüm de başlamadı hala anlamam bile.
[silindi] Byzzzx Dis gebelik olsa doktorun derdi. Dış gebelik yerinden dolayı sakıncalıdır. Eğer haftası erkense görünmeye olur normal