Berilinannesi_ Kızlar kullanıp da memnun kaldığınız doktor tavsiyesi olan iştah açıcı var mı bildiğiniz? Kızım çok iştahsız ve yemek yemeyi reddediyor. Ağlıyor yememek için. Önerilerinizi bekliyorum 💕
Uygrtn Berilinannesi_ ben vitamama kullanıyorum karadut özlü Bi vitamin hem bağışıklık güçlendirici hem iştah açıcı gerçekten ben faydasını gördüm tavsiye ederim
Guley Merhaba canım benim bebeğim çok küçük ama öyle bi sorunla karşılaşırsam https://ty.gl/p9aa63kdb7 Bu linkteki özü almayı düşünüyorum çok doğal içimizde rahat eder 10 aylıktan itibaren kullanılıyo ama sabah akşam aç karna
Berilinannesi_ Guley Bende ev yapımı var karadut özü ama hiç denemedim bi deniyim o zaman inşallah faydasını görürüm. Gerçekten yoruldum artık yemek yedirmeye çalışmaktan
Berilinannesi_ Guley Peki bişey daha sorucam aç karna veriliyor ya verdikten ne kadar süre sonra yemek yedirmek lazım
Berilinannesi_ Guley Ayy inşallah canım çok sağol ☺ Sürekli kullanmamda bi sakınca olmaz dimi? Ne çok soru sordum kusura bakma 🤭
Guley Berilinannesi_ yok canım olmaz muhtemelen sorun değil canım benim konu bebekler olunca insan herşeyi sormak istiyo 😇
leyoon Easyfishoil multiden çok memnun kaldık. Hem balık yağı hem multivitamin kullanmaya başladıktan bi iki hafta sonra iştahı da yavaştan açılmaya başladı. 2 yaşında bu arada