21 günlük anneyim,suyu hayatımdan eksik etmiyorum,sebze yiyorum,hoşaf ve süt yapan şeyler içiyor ve yiyorum.
Fakat hemoridimi azdıracak kadar kabız olduğumu gördüm.
Ne yapmamı önerirsiniz ?
Kayısılı ya da kiraz saplı bitki çayları sorun olur mu emzirmede ??