bikerem Annekuzusu7 yok memnun degildim diyemeyecegim, cjnku lazere gittim Alexander a. Ama bi lazer uygulamanin yerini asla tutmaz bana göre. Istedigim performansı alamadim,hic is gormez diyemem
bikerem Annekuzusu7 off ben ipl 2007 model olani 700 tl ye verdim. İnsallahgittigi yerde ise yaramistjr
Miniminnak22 Remington kullanıyorum. Düzenli kullanıldığında işe yarayacağını düşünüyorum. Bence alın pişman olmazsınız Düzenli kullanmadığım halde gözle görülür fark var bende. Ama tabiki merkezlerdeki cihazların yerini tutamaz