Kızlar selam dünden beri 38.5-37.5cibarinda değişen ateşim var aşırı basın agrio ve kemiklerim sizlio. İki aylık da bebeğim var emziriyorum dün 3kere parol içtim 6saat araile içinde ateşim düşüyor ama emzirdigim için bebeğimde bi uyku hali var halsiz böyle bişey yaşayan var mı normalmi… Ve şuanda da ateşim var parol içmenin bir sikintisi varmı henüz bugün parol içmedim ama.cok fenayım kafamı kaldiramiorum. Önerileriniz nedir. Parol bugünde içsem bişe olurmu.atesimi.baska nasıl dusureblirim.🥺🥺