Hilalkakilli Bizde dodeks iğne kullanıyoruz. İlk goturdugumuzde sadece 70 çıktı iğne tedavisi bitti tekrar tahlil yapildi bu defa 187 çıktı yine düşük dedi bı iğne daha verdi bakalım ne olacak. 10 ayliktik biz ilk şuan 23 aylık kızım. Bende iğneden sonra bir dahakine o fisfisi alacağım