3 yaşına geldiğinde bütün sıkıntılarımız son bulacak sanmıştım ama yanılmışım😔 anneler benim kızım öğle uykusunu bırakmak istiyor gibi.son zamanlarda çok nadir uyuyor uyusa bile yarım saat.ama o yarım saat onu çok rahatlatıyor gibi geliyor.uyumadığı günlerde akşam 7.30da yatırıyorım çünkü sabah 7-7buçuk gibi kalkıyor.ilk zamanlar uyuyordu ama son zamanlarda 7.30da yatırdığım günlerde sürekli uyanmaya başladı.acaba erken mi yatırıyorum?ama o saate doğru çıldırmış gibi oluyor.ne yapmalıyım sizce?