Egem06 2 doğum yaptım küçük olanı 2.5 yaşında ve ben çok çok çok özür diliyorum nasıl denir bilmiyorum ama karnım ağrıdığında hani gaz dolar ya 😂 onu tutamıyorum yani sıkıyorum olmuyor otobüste başıma geldi canım çok sıkılıyor bu duruma genel cerraha gidipte sonuç alan var mı?
Leylus Egem06 ya bende aynı sorunu yaşıyorum oğlum 17 aylık doğumdan öncede ufaktan böyle bi sorun vardı ama sezeryandan sonra bende hemen hemen hergun bu durumu yaşıyorum resmen karnım şişiyor ve çok zorluyor özellikle bi yere gidince daha çok oluyor uyutuyorum heralde bilemedim 🙄
Honki_Ponki Egem06 Valla bu çok kötü ama gercekten bi çogumuzun basınada gelen bişiy haklısın ama bu gaz olayı çokk can sıkıcı bende genelde adetliyken çok olur yada üşütürsem ama hiç otabiste veyada bi kalabalıkta gelmedi başıma ay gelmesinde valla yerin dibine girerim diye düşünüyorum 😅 yurt dişinda halam var almanyada osurmak çok rahat diyordu eskiden dogrumu bilmem onun yalancısıyım yabancılar biraz daha bizden rahatlar sanırım. Bizler biraz saygı olarak görüyoruz bu durmu ki öle de ama hastalıkta oluyor işte bu bence bir hastalık içeriye tutarsak gazı da hasta ola bilir bagırsaklara zarar vere biliriz tabiki vay arkadaş bi çıkar yolu yok bu gaz olayının şöle rahat rahat salak. Recep ivedik gibi içimzdeki kötülükleri salalım lütfen efenim diyelim 🙊🤣🤣☹️☹️☹️
25moonlight2021 Egem06 bende aynı sorunu yaşıyordum. Bi gün ayaktayız Bi yanımda kayınvalidem diğer yanımda babam. Benden zoort diye Bi ses çıkmasın mı😂 salağa yatıp sağa sola baktım o neydi dercesine. İkisi de bana baktı tabi. Neyse şöyle bir şey oldu pelvis kaslarımı yönetemediğimden oluyormuş. Tuvalete oturunca çişini tut bırak tut bırak. Sen tutunca çiş kaçmaya devam ediyor ise daha sık tekrar et. Bi süre sonra düzene giriyor. Kaçmadan tutabiliyorsun. Yine devam ederse doktora görünün tabi
tineanigra Egem06 doktordan utanma olmaz durumunuz neyse direkt söyleyin gayet insani bir şey. Konu hakkında bilgim yok ama çekinmeyin
Egem06 tineanigra ya şimdi ters ilişki oluyor mu diye sorar yerin dibine girer çıkarım odaya girdiğime bin pişman olurum 🤣😡
Egem06 Leylus valla şişmeyi geçtim tutamıyorum tuttukça kaçak veriyor yavaş yavaş bitene kadar o arada zaten hiç tutamıyorum gitti 🤣😂😂😭😭
prensler_-_ Leylus canım yemek yeme durumun nasıl biraz ogunlerinden kissan bende öyle oldu öğünlerden kistim karnı tıka basa doldurmak etkiliyor
Egem06 Deryadila2534 yok canım ilk kızım normal doğum oldu bu kadar olmadı ikinci oğlum oldu sezaryen onda ipler koptu 😁😭
KucukAdamm Bende çok özür dileyerek soruyorum , yanlış anlamayın nolur . Acaba ters ilişki yaşıyor musunuz ? O durumda da kaslar zarar gördüğü için , bu tarz sorunlar oluyor , hatta ilerleyen zamanda büyük abdestini tutamamak gibi bir sorunda yasaniyor .
tineanigra Egem06 boşverin sorulması gereken hiç bir soru utanılacak bir şey olmaz nelerini görüyorlar onlar kimbilir 😁
eceunverkanra Egem06 Merhaba🥰 Cok tatlisiniz oncelikle🙈 Doktora sormaktan cekinmeyin sonucta bu istemsiz gelisen bir sey utanilacak bir sey degil, tedavisi de mutlaka vardır. Cok gecmis olsun🌸
Gizemlibirisi Egem06 hsjsjhdhddu çok güldümm. Utanma kızzzz herkesin başına gelen bişey bence. Bende normal dogum yaptım doguma yakın idrarımı ve agzımı tutamazdım hamilelikten baskı yapıyor derdim eşime. Dogumdan sonra da devam etti. Aynı dediğin gibi sıktıkça bırakıyor kendini tutamıyosun🤣🤣 bence çok dogal vucudumuzun dengesi bozuluyor hamilelikti dogumdu derken..kaslarımız gevşemiş durumda. Çişini yaparken tutup tutup bırak. Bunu sürekli tekrar et. Düzelecek. Benimki o şekilde düzeldi. Bence tıbben Bi çözümü olacagını sanmıyorum. 1 hafta dene bakalım düzelirse gitmezsin doktora.
eylulmin Egem06 yaa o bende de oluyor. Ay hele de namaza durduğumda 😀😀😃 kılana kadar yamulup yumuluyorum abdestim kaçmasın diye. Elimde olmadan kaçıyor benim de ya niye bilmiyorum. Doğumdan önce hiç böyle değildim. Şimdi gaz bombası gibi geziyorum. 😀