merve5561 benim oğlumda bir aylıkken olmuştu baya kötü geçirmişti hatta canim usutmustu. Ama o şekilde çekmekten ziyade fizyolojik ile yıkasan daha iyi olur tahriş oluyo yoksa. Yıkayınca sinüs leri açılıyor hem. Enjektöre çek, yan yatır kafasını yan tarafa cevir iki burun deligine sık. Hemşireler benim oğluma o şekilde yapmıştı hemen açılmıştı 10 CC sikiyodular. Cekmekle daha da doldu hatta nefes alamıyodu bende çok zorlanmistim