Havvakck beeeen 🙋🏻♀️ 2130 gr doğdu 1850 gr düştü bir ayda saat başı emzirerek 2 kilo aldı şükür ama şimdi çok yavaş kilo alıyo, 5 aylık oldu 6 kilo daha. Ve aşırı hareketli bi bebek doktor bu yüzden yavaş aldığını söyledi ama sağlık ocağındaki ebe olsun çevremdeki insanlar olsun laf anlatamıyorum, 5 aylık bebek böyle mi olur diyolar bide. Hayır eşimde bende minyon insanlarız genlerden gelen bişey, ayrıca minicik doğdu zaten bu çocuk ben bekliyorsunuz ki yani 😂😂 çok şükür sağlığında hiçbir sorun yok turp gibi, motor ve beyin gelişimi olarak da önden gidiyo. Şu an oturabiliyo, emeklemesine ramak kaldı yürüteçe koyuyorum fıldır fıldır geziyo çenesi düşük bide sürekli laf yapmaya uğraşıyo. Tüm bunlara bakarak kilonun hiçbir önemi yok benim gözümde. Kuzenim benden sonra Doğum yaptı onunki 3 aylık 7 kilo bebeği, sürekli karşılaştırıyo delirtiyo beni, kardeşim bebeğin 3 kilo doğmuş, üstüne bide doğduğundan beri çocuğa suyu dayıyosun kof kilo onlar ödem ödem diyemiyorum işte 😂😂 yani küçümsemek değil bu dediğim ama çocuk daha kafasını tutamıyo kalkmış benimle kilo muhabbeti yapıyo sidik yarıştırır gibi afedersiniz. Ay sinirlendim 😬😬 böyle işte biraz uzun oldu ama 🙈