Merhabalar. Oglum 2 ay 15 gunluk uyku egitimi vermeye ve rutin oturtmaya calisiyorum. Sandalye yontemini denemeye calisiyorum. Bu kadar kucuk ayda vermek isdememin sebebi ya meme de uyumak istiyor ya kucakta. Evde yalnizim ve cok zorlaniyorum. Karnini doyuruyorum oyle yatiriyorum ama ne emzigi kabul ediyor ne yatakda yatmayi. Yataga koydugum
anda gozlerinden yas gelecek sekilde agliyor goz kontagi kurmamaya calisiyorum ama cok uzuluyorum. Vicdanim hic rahat degil
fakat bir kac yerde okudum ilk uc ay cok onemliymis aliskanliklarda. Bana yardimci olabilirmisiniz yapabilen varsa cok ihtiyacim var yardima. Ne gunduz uyku saatlerimiz belli ne gece. Simdiden herkese cok tesekkur ederim