Arenbuse58 Sedasyon işe yapıldı 4 dikişi vardı banyo yaptır dediği zamandan itibaren suya soktum yumuşadı düştüler. Son 1 dikişin düşmesi 20 günü aldı ama. Sürekli bezledim açık bırakmadım. Bardak vs de koymadım verilen kremleri falan sürüp yapışmasın diye de gevşek bağlardım. 1 haftada toparladı çok şükür. Gidince aklınızdakileri de sorarsınız, zaten ne yapacağınızı anlatıyorlar.