_eay_ Kizlar 13 aylık bebeğim var komşu gelmişti dün sigarasını dolabın altına düşürmüş herhalde, ben ve eşim icmiyoruz çünkü bebeğim onu eline almış arkam donukken yarısını yemiş, bol bol su icirdim bişey olur mu😞😞😞
blue5 Fenty dua edelim size insallah birakirsiniz, siz de gayret edin.💗 _eay_ cok gecmis olsun kuzuya🌸
Zorundamiyim Fenty lütfen bırak çocuğun var etme eyleme sen annesin çocuk doğurmuş insansın her şeyi başarırsın genç yaşında yapma bu zulmü kendine lütfen. Bak ben astım hastasıyım ciğer kapasitem çok düşük doğuştan bu bendeki sorun ama sigara yüzünden olan tanıdığım da var. O kadar illet bir şey ki… kimse çekmesin şunu
Fenty Zorundamiyim Ağlayacağım şimdi vallahi o kadar derin bir yerden girdin ki, ama yıllardır içiyorum bırakma meyilim olsa bırakırım ki hamilelik emzirme zamanlarımda içmeyen biri olarak. Neden içtiğimi bende bilmiyorum ama hoşuma gidiyor İşte.
FiltreKahve _eay_ emiyorsa bol bol emzirin mamayla besleniyorsa mama verin. Kusturmaya çalışın. Eğer çok yediyse mide ağrısı yapabilir. Takipte kalın. Bana kalsa önce kesinlikle doktora gidin. Bir arkadaşımın bebeği yemişti kusturmuş onlar bol bolda emzirmiş arkadaşım
Nik_mik_yok Zorundamiyim ay nasıl haklı bı yorum . Gerçekten her türlü zarar. Bı insan kendine bunu neden yapar hiç anlamıyorum. Bağımlılık diyorlar da ,kendilerini bağımlı yapan yine kendileri . Hiç içmeyen birinin canı istemez zaten .Ergenlikte başlayan özentinin ömür boyu kölesi oluyorlar .
Zorundamiyim Fenty Çok zor kendi elimizde sağlığımızı tehlikeye atıyoruz koah mesela iğrenç bir hastalık diri diri ölüyorsun ben servislerinde bulunduğum için biliyorum. Sen bırakırsın çocuğun için kaç ay bırakmışsın kendini de düşün hem sen o olmasan o çocuğa kim güzelce bakabilir ki. Daha çok gençsin neresinden dönsen kâr. Ben kayinvalideme biriktirdim 5 senedir kullanmıyor kadının hayatı değişti resmen. Güzelleşti gençleşti cildi kupkuruydu canlandı. Hem cebine hem ciğerine zarar güzelliğine bile zarar kız.
KucukAdamm Zorundamiyim Yaptığın yoruma dikkat et . Ne demek hasta ruhlu ? Önce bı sigara iç , alış , sonra bırakmayı dene . İceni sevmeyebilirsin fakat saygı gösterip düzgün konuşmak zorundasın .
Zorundamiyim KucukAdamm sigarayı geç de ben neleri bıraktım bilsen. Evet hasta ruhlu olmak bu. Bu hakaret değil ki. Hastasın bağımlılık hastalıktır sen bunu kabullenemiyorsun ki bırakasın. Önce bunu kabullen silkelen kendine gel. Koah olma riskin var bunu kendine ve ailene nasıl yaparsın. Sen istesen o sigarayı da bırakırsın tüm bağımlılıkları da bırakırsın. İraden hepsinden güçlü ama sen kullanmak istemiyorsun işin hastalık kısmı burada. Ben irademi yok sayiyorum demek bir hastaliktir