Selamlar, bebeğim 2 aylık. Gündüz ve gece uykularında çok fazla bağırıyor. Uyandı sanıyorum yanına geldiğimde gözleri kapalı. Özellikle sabaha karşı çok fazla oluyor böyle ıkınır gibi. Doktora videosunu çekmiştik gaz damlası verdi kullanıyoruz ama düzelmedi. Zaten gece baya efsane kaka yapmış olmasına rağmen sabaha karşı yine bağırarak uyudu. Gazdan olmayabilir mi diye düşündürdü bu durum beni. Sizce neden olabilir?