Bozzzzy Oğlum normalde destekli uyur ama bir kaçtır park yatağına koyuyorum robot süpürgeyi çalıştırıyorum öyle uyuyor bu şimdi iyi mi kötü mü bilemedim 😂😂😂
Fenty Bozzzzy Süpürgeyi çalıştırmayın canım telefondan açın, buna devam edin sonradan da sesi azaltarak açmazsınız kendi uyur diye düşünüyorum.
Fenty Bozzzzy Bence bu sorun olur zamanla size bilemedim telefondan açsanız en azından bir süre sonra sesi kısıp azaltma imkanınız var.