fatma_erva Kan damlası kullandığımız için hemen sonrası su veriyorum 1 çay kaşığı falan doğrumu yapıyorum yanlış mi bilmiyorum su vermiyordum hiç damlaya başlayınca vermeye başladım… sizler de veriyor musunuz kan damlası kullandıktan sonra..
birfincantuzruhu fatma_erva doktor falan mi söyledi? Bizde 5. aydan beri kullanıyoruz oğlum 11 aylık ben hiç su falan vermiyorum☺
Fenty fatma_erva Ağız çalkalansın diye doktor bana söylemişti, kan ilacı biraz nasıl deniyor yoğun bir damla gibi dişler için falan bir çay kaşığı ver demişti.
Nisababy fatma_erva bu lan damlası eğer devletin verdiği ise. Dişlerinde leke yapmaması için su veriliyor. Benim kızım tadını sevmediği için bende dişte leke yapacak diye korktuğum için özel almaya başladım
fatma_erva birfincantuzruhu Evet doktor söyledi yokda hiç vermiyordum ben suya karşı olduğum için 😂 4 buçuk aylık