Hamileliğim de cok rahatsız olup yıldığım bu konulardan psikoloğa gittim ve bana emzirme dönemim bittiğin de kesinlikle ilaç kullanmam gerektiğini ve bunlarla yaşayamayacağımı söylemişti gerçekten yaşayamıyorum bilmeyenler için bi şüphe hastalığı. Şimdi de doktora gitmek istiyorum ama olurda Birgün eşim beni boşar da böyle bir rahatsızlığımdan ötürü kızımı benden alır diye gidemiyorum ben nasıl yasıycamm sizce ne yapmalıyım normal bi insan olmak istiyorum