Hibou yazacaklarımı yazmışsınız 👏🏼
Ben de vermedim hazır gıdalar oğlum 19 ayına girecek. bir tek annem çubuk kraker vermiş şimdi nerde görse deliye dönüyor oğlum istiyor 🤦🏻♀️ onun dışında bisküvi pasta çikolata tarzı şeyler hiç heveslenmez 🥲 daha çok kuru meyve, kuru yemiş veriyorum severek yiyor 😍
gamze1ovec benim oğlum da 2660 gr doğdu hiç bir zaman da aylık kilo alımları çok olmadı hep minyon bi çocuktu 🥴 ama derr etmedim ek gıda zamanı normal şeyler verdim kilo alsın diye aşırı bişey vermedim ki zaten iştahsız yemedi yanii 🤷🏻♀️ sadece bi dönem, 6 8 aylık zamanlarında muhallebi yapıyordum akşam öğünlerinde, onu seviyordu ama yine de öyle bi kilo artışı olmadı, gece uyanmalında bile etki etmedi 🙃