Sadekahvem Merhaba kızım şimdiye kadar ev, mutfak, lego,ahşap bloklar bunlarla çok oynadı ama artık sıkıldı yeni oyuncak almak istyrm.tavsiyeleriniz var mı Birde hep benimle oynamak istiyor. ilgisiz kalıyor ondan mı acaba
Ecre123 Ecre123 Sadekahvem ben artık oyuncak almıyorum instegramda eğitim seti olan bir sayfa görmüştüm iki ayda bir o şeylerden alırım eve geçince sana atıcam seti ben instagram kullanmıyorum kardeşim göstermişti obadan bulup istedik ilk hoşuma gitti almaya devam etti artık eve geçince sana setini atarım ordan instegrama gir sayfasını bulup bakarsın beğenirsen ister bi denersin eğitici çünkü
Fenty Sadekahvem Bana kalırsa 2.5 3 yaş için artık oyuncak yerine setler almalısınız ben Adeda yayınlarını alıyorum her sene yada kitap. Bunların daha faydalı olacağını düşünüyorum. Tabii yine evdeki Puzzlelar falan da oynuyor ama daha eğitici şeylere bakabilirsiniz.
Ecre123 @Sadekahvem# benım kızda 3 yaşında ne otnarsa oynadın arkadaşları bile olsun yinede beni ister
Sadekahvem Fenty adeda almstm onu kullaniyor.puzzle almstm pek ilgilenmedi yeni alsam belki dikkatini çeker