5 gün öncesine dek 2.2-5 bazen 1.5 saatte bir emen çocuk gitti 3-3.5-4 saatte emen çocuk geldi. O da tam anlamıyla değil. Sürekli huzursuz sürekli ağlıyor bu 5 günde ne oldu çocuğa anlamadim. Dis cikariyo desem görünürde bir şey yok. Salya da akıtmiyor. Acaba artık beni mi istemiyo😔