C-mom k vitamini eksikliğinden olabilir. Doğdukları gün hastanede yaptıkları aşı var ya, onu tekrarını yapabiliyorlar böyle durumlarda. Aşı dediğime bakma, oral yolla veriyorlar. Bir de göbek bağı tamamen düştü ama parça kaldı mı göbeğinde? Bazen bu yüzden de kan veya sıvı gelebiliyor. Eğer bundan kaynaklanıyorsa da bir çubuğa gümüş nitrat mıydı neydi, onu sürüp yakıyorlar. Yakıyorlar derken gözünüzde büyütmeyin. Küçücük bi işlem ve canını hiç acıtmıyor. Endişelenmeyin. 😊😊