Liyamm0115 Ayaklardan soğuk alınca da çiş tutmama sorunu olurmuş eşimin nenesi öyle derdi, oğlum bezi bıraktıktan 6 ay sonra 2 kere yatağına işemişti halbuki çoktan çözmüştü. Eşimin nenesi de ayağından soğuk almıştır güzel giydir dedi. Sonrada olmadı tabii. Bilmiyorum tabii bi ihtimal. Ama başlarda güzel gidip sonradan sorun yaşayan çocuk çok. Anlatmaya devam edin siz.