Sadecebiri emziriyorsanız veya inek sütü içiyorsa o hormonlardan oluyor. Ben hem bu sebepten hem de kıllı diye endokrine götürdüm kızımı kıllı olması genetik dediler kız kardeşimde kıllı. Meme büyümesi de anne sütünden ve inek sütünden geçen hormonlardan olmuş. Emzirmeyi bıraktıktan sonra kendiliğinden normale döndü bizimki. Propolis veriyorsanız o da yapabiliyormuş bilginiz olsun.