MaiveSiyah Ben 7,8 gündür covidim. Kızım bu sabah çok fena kustu. Covidden dolayı mıdır? Onu şimdi zeynep kamile götürsek nedir tedavisi covidin? Daha sadece 14 günlük bebeğim
Laden MaiveSiyah ne olur ne olmaz götürün diyeceğim ama sizde karantinadasınız. 112 yi arayıp bir danışsanız mı acaba? Çok geçmiş olsun🙏🏻
Nisababy MaiveSiyah canım çok küçük olduğu için nedenini anlamak zor ama benimki de kusardı 7 aylık olana kadar hep kustu belki öyle bir kusmadır
NunuDudu MaiveSiyah çok minik bebeğiniz bazen gaz çıkarırken bile kusabilir ama siz mutlaka bir doktoru arayın hastaymışsınız da onun etkisi mi bilemeyiz. Geçmiş olsun.
MaiveSiyah Laden kendi aracınız varsa götürün diyorlar. Ama aracımız yok. Ya da gelip 112 bebeğinizi alıyor götürüyor. Bunu da kimse yapmaz heralde.. ben yapmam en azından
MaiveSiyah Nisababy doktoru telefonda dedi ki hani sen korona olmasan diyelim gazdan ama sen koronasın bebeği götürmen lazım dedi. Başka bir şey demedi. Ama ben tedavisi ne ki, başına gelen var mı onu merak ediyorum.
Nisababy MaiveSiyah benim bir arkadaşımın oğlu 6 aylıkken korona olmuştu sadece calpol vermesini söylediler
Babybloom MaiveSiyah şiddetli kusma durumunda hemen doktora götürmeniz gerek. Covid den bağımsız olarak iki bebeğim de doğduğunda doktorun ilk söylediği şey buydu. İlaçla düşmeyen ateş ve şiddetli kusma durumunda hemen bir sağlık kuruluşuna gidin. Covid için özel bir tedavi uygulamazlar bence ama
MaiveSiyah Babybloom bir kere kustu, biraz da gazı vardı sanırım derken bekliyoruz bir kere daha kusarsa diye. Ya da uyumazsa diye
Akinturkk MaiveSiyah allh yardimciniz olsun ilk oncelikle ama kusmanin covidle alakali oldugunu sanmiyorim bebeklere oksuruk ve atesle geliyor..ki zatn siz covidseniz mutlaka oda oyledir fakat cocuklarin antikorlari yuksek olsugu icin bazilarinda belirti gostermiyor ayrica emiryorsa bol bol emzirin ve siz 2 3 kat maske takin..ben 7 aylik hamileyken agir covd gecirdim evde 5 yasinda oglum vardi oda bir iki oksurdu oyle atlatti mutlaka oda covddi olmamasi imkansiz maska vardi agzimda ama hep sarilip opuyodu doktor cocukdada olablir belirtisi ates oksuruk olur olusa yapicak hic bisey yok calpol vericeksiniz demisti
MaiveSiyah Akinturkk covid çıksa bile yapıcak bir şey yok dimi, hastahanelerde millete de covid bulaştırmak istemiyorum çünkü. Buna hakkım yok. Ama çaresizim.
MaiveSiyah Nisababy emziriyorsun tek ilaç bu sanırım. O yüzden evde sabırla beklemek daha mantıklı geliyor. Ama bir kere daha kusarsa götüreceğim doktora
Sonsuzmutluluk MaiveSiyah Birdaha şiddetli kusarsa 112 yi arayın tek götürmezler bebeği sizide alırlar zaten