Aliss valla canım bende sütten kesme aşamasındayım inşallah sona yaklaştım ben aşamalı olarak gittim önce gece kestim geçen ay 3 kere emiyordu ve ekim ayının sonuna doğru 2ye düşürdüm zaten yavaş yavaş kestiğin için hiç öyle bi sorunum olmadı bilmiyorum sen nasıl gittin ama şimdi sadece akşam emiyor ama sadece emiyor artık doğru düzgün süt bile gelmiyor yani onuda Allah’ın izniyle p.tesiden sonra kesmeye başlayacam inşallah sorunsuz olur çünkü bebek kadar anne içinde zor bi durum