Ben de günde 1 paket içerdim hamile olduğumu öğrenince bir anda kesmeye calistim ama çok etkili olmadı. Yine de arada bir tek tük içiyordum. Çok canım istediğinde kafamı başka bir şeye yönlendirmeye çalışıyorum. Öncelikle üstünde ki stresi atmalısın. Stresliyken vücut sigarayı daha çok arıyor, çünkü nikotinin sakinleştirici etkisi var. Sonrasında da azaltarak bırakmayı deneyebilirsin. Kendini ev işine ver, kitap oku, bir meşgale ile uğraş aklına gelmez. Tek bir dal içişini bile ne kadar ertelersen o kadar az sigara içmiş olursun. Bir arkadasimda aşırı ağır tutunu ve kokusu olan bir sigarayı alıp hizli hizli içmişti. Çok tiksindirmis öyle bırakmıştı. En son bunu da deneyebilirsin