Babyyy42 canım kahve çikolata bence işe yaramıyor. Ben çok çektim 4 gğn sabahlara kadar ağrıdan ağladım. Bebeğimle bişe ilgilenemedim. En son sağlık ocağındaki ebe en az 4 litre su demişti. Ben bir günde 7 litre su içtim (kızdılar bana sütün bitecek diye.. hurafe) sonra gün gün azalttım ve 2 gün içinde tamamen bitti baş ağrım