Vanilya Mdmd Güney cephe alırım. Ev alırken dikkat ettiğim husus bu. Güneş alması. Ferah olmalı. Kullanışlı olmalı.
Paradiseeeee Vanilya bu kuzey Güney cephe nasıl ayırt edicez ben bilmiyorum da kuzey cephe benim ev hiç aklıma gelmedi bilesem almazdık neyse nasip kısmet başka eve geçtimizde güneye dikkat ederiz ama nasıl yapıcaz
Siyahii Mdmd canm ben şuan kiradayım ve evim güneş almıyo çok kötü bi durum. Hele kışın hiç almıyo o yüzden karanlıkta oturuyo gibiyiz. Bence ne olursa olsun güneş alan ev seç. Aydınlık olsun için ferahlar
Yasemin38 Mdmd çok beğendiysen evi oturanlar varsa son bir canım çok aşırı soğukmu oluyormuş mevsim geçişlerinde
Paradiseeeee Mdmd kesinlikle güneş görene al benim ki se kuzey cephe 11 kadar güneş alıyor sonra kayboluyor kışın hele doğal gazı ben kadar yakmaz çok güneş alan evler gölge olduğu için daha soguk güneş alan ev daha sıcak kışın kar yani hemde güneş her zaman iyidir
MeteNaz Mdmd nerede yaşıyorsunuz? Sıcak bölge ise güneş almayan evde olur. Ama iç anadolu-doğu ise güneş görmeyen ev ısınmıyor çok zor olur