Kızlar oğlum 3 ay 12 günlük, nerdeyse 1 ayı bittiğinden beri geceleri sabaha karşı tıkanıklığı oluyor, serum fizyolojik ile yumuşatıp otribebe ile çekiyorum olan mukusu alıyorum yatar yatmaz çocuğun genzinden yine hırıltı geliyor, yani çeksem bile sanki genzi hala dolu gibi hirildiyor, 2 farklı kbb doktora götürdüm sıkıntı yok geçer diyolar ama geçmiyor aksine artıyor, en son doktorumuz nazalnem verdi onu da kullanıyoruz hicbisey değişmedi , aksine mama yemek istemiyor(beni hiç emmedi) yese bile hepsini balgamlı bı sekilde geri cikariyor, kilo alamiyor ve dün ilk kez yoğun balgamlı bı kaka yaptı, ne yapacağımı bilemiyorum doktorlar bişey yok dedikçe sinir oluyorum, bakıp geciyolar, bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi