6 ay 13 günlük bittik haldeyim sürekli ağlıyo v sürekli kucak istiyo gecelri saat başı kalkıyo inanın yeni doğduğunda bukadar gaz problemimiz yoktu daha uyanırken normal uyandığını görmedim ağlayarak sürekli kendime kahvaltı bile hazılayamıyorum ben odadan çıktığım an kıyamet kopuyo biri burda yazmıştı bebeğim 6 aylık 5 saat uyuyo diye allahım banda gster artık uykusuzluktan evde bayılcam diye korkuyorum