mutlucan yok canım çekinmez di ama gidipte iletişimde kurmazdı şimdi 26 aylık elhamdulillah bir aydır iletişim kuruyor konuşmasada halen bıdı bıdı bişeyler anlatıyor kendi dilince göz teması süper olmasada eskiye göre hamdolsun daha iyi canım bazı bebekler çekingen olabiliyor canım altında bişey arama dedi doltor bana mesela halamın kızının oğlu var şuan 19 aylık geçende bize geldiler yerinden kalkmadı hiç dokunmamıza bile izin vermedi ufacık seste korkuyor böyle pandemi çocugu oldugı için ama gelişimi gayet iyi her bebek aynı değil canım gerçekten doktor 3 yaşına kadar bekle ama istersen kreşe verin dedi daha hızlı açılır dedi ama veremedik maddiyattan dolayı evde oynuyoruz park ta ara sıra doktor komut alıyorsa ismine bakıyorsa bir kaç kelime agzından çıkıyorsa ben 3 yaşına kadar bekleme taraftarym dedi ekrana maruz birakma sürekli her yaptığın işi anlat ona dedi dinlemez sanarsn ama o kaydediyor bir anda açılıcak dedi inşallah Rabbimm bekliyorum Rabbim yavrularımızın dillerini çözsün korkularımızdan emin eylesin umduklarımıza nail eylesin inşallah 🤲🏻❤️