Kızlar benim oğlumda 1 yaş 27 günlük anne baba dede mama falan söylüyor söylenen kelimleri de tekrar ediyor yani birşey dediğimizde söylemeye çalısıyor ama parmağıyla gösterme yapmıyor ilk bebeğim daha erkenmi acaba bir de ismiyle çağırıyorum bazen bakıyor bazen bakmıyor inat mı ediyor başka şeyle uğraştıgı için mi yapıyor