Aa33 2 aylık bebeğim her anne sütünden sonra kusuyor bu durum normalmidir yaşayan varmı ne onerirsiniz
Nlgn16 Aa33 benim de bebeğim çok kusardı normal canım merak etme 4-5 aylıktan sonra azalıyor çok üzülüyordum ben de ama fazlasını çıkarıyor derler 😇
Kaan25_ Aa33 bizimki de 1. 5aylık balgamlı kusuyor normal dedi herkes her emdiğini çıkartıyor hem midesi genişliyor diyorlar hemde üşütmüş doktora da götürdüm kesik kesik mi balgamlı mı kusuyor
Aa33 Nlgn16 gerçekten mi her yemek sonrası mı kusuyordu peki benimki gibi artık korkuyorum yanından ayrılmaya kusarda burnuna kulaklarına girer diye
Aa33 Kaan25_ biraz üşütmüş olabilir bizimki böyle balgamlı nasıl bilmiyorum ama az az cıkarıyor bazen hepsini cıkarıyor bazen sarı peynirimiz tarzında oluyor
Aa33 Kaan25_ bu kusmadan dolayı peki kilo kaybına sebep oluyor mu çok korkuyorum sarılık geçirdi bebeğim zaten bayagı kilo kaybı yaşadık şimdi de bundan dolayı kilo kaybı yaşayalım istemiyorum 😞
Nlgn16 Aa33 evet canım çok küçük daha korkma biraz büyüsün geçecek daha dünyaya alışmaya çalışıyor annesi 😇
Kaan25_ Aa33 yok yok bir şey olmaz o zaman kussun kusmazsa sorun olur derler asıl bizkilo kaybı yaşamadık şükür