Mervesahin59 Hanımlar yeğenim 12 aylık yürümüyor ama sıralıyor,kış için ilk adım ayakkabısı nasıl olmalı. Var mı yani kış aylarına uygun ilk adım ayakkabisi
Nisababy Mervesahin59 tabii tabanı sert zaten canım ben normal olanını almıştım ama içine çorapla giydiği için üşütmüyor oda