Merhaba günaydın herkese. Kızım pazar gününden beri hasta. Ara ara öksürüyor hafif ateşi oluyordu. Pazartesi doktora götürdük. İnfex antibiyotik, iburamin, calpol verdi. Dün baya düzelmişti. Sadece burun akıntısı vardı. Dün hava çok güzel diye 1 saat bahçeye çıkardım hem hava alsın hemde düzeldi iyi artık diye. Üstü kalındı hep güneşte oynadı hiç rüzgar esmiyordu aslında. Ama gel gelelim ki gece yarısı yoğun şekilde öksürmeye başladı 1 saat ara ara öksürdü. Dedim antibiyotikten dolayı balgam aticak ama atamıyor yutkunuyor. Şimdi de ateşi 37.5 oldu huysuzlugu arttı. Hastayken yine hasta mı oldu şimdi tam düzeldi derken 😔