Kızım 1 ay önce öksürük ve hırıltı vardı sağlık ocağına götürdüm doktor ventolin verdi şırıngayla 1.5 ml ver dedi çocuk doktoruna götürdüm hırıltı için ciğerler temiz burnunu sürekli aç dedi şimdi tekrar ventolin versem sıkıntı olur mu 1.5 ml kadar sonuçta öksürük şurubu 3 aylık şuan fa