ElaZeyAras Merhabalat kızınızın yapışıklığı kremle geçti mi acaba? Benim kızımda da epey zamandır farkediyordun aslında ama bebekken sorduğum doktor bir sey yok demişti. Kızım su an iki buçuk yaşında bugün kontrole götürünce aklıma geldi başka bir doktora sordum fotoğrafını gösterdim evet var dedi ve ufak olsa kremle kolay açılırdı kalınlaştıysa cerrahi müdahale gerekebilir dedi onun için de anestezi alması gerekir dedi. Korktum. 2 hafta kremi kullanacağız inşallah kremle açılır. Sizin nasıl oldu su an nasıl geçti