Oğlum 2 buçuk aylık damakları çok kaşınıyor elleri sürekli ağzında doktorum çok normal olduğunu söyledi bana da erken geldi damak kaşıntısı. Salyası da akıyor. Damak kaşıyıcısı olarak ne aldınız ne önerirsiniz bebeğim huzursuz. Sürekli böyle mi olacak ? Kaşıyıcı tutamıyor ne alabilirim ??